۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84100818
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 ارائه آموزشهای مرتبط با آمران سلامت به ١٨ هزار و ۶۰۰ نفر در کاشمر

مشهد- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر گفت: ١٨ هزار و ۶۴۰ نفر آموزشهای مرتبط با آمران سلامت را در شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ فرا گرفتند.

احمد رضاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح ملی آمران سلامت با مشارکت فعالانه پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر در سه شهرستان‌ حوزه خدماتی این شعبه طی مدت ١٠ روز به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ٣۴۴ نفر - روز عضو جوان و داوطلب در قالب ۱۲ پایگاه و خانه هلال شامل پنج تیم ثابت و هفت تیم سیار خدمت رسانی کردند.

 رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشمر گفت: این خدمات شامل آموزش چهره به چهره پروتکل‌های بهداشتی و تذکر لسانی به اصناف و عموم مردم برای رعایت نکات بهداشتی، دعوت از مردم به پویش "من ماسک می‌زنم " و توزیع پنج هزار و ۳۴۵ عدد ماسک بهداشتی با حضور در میادین و معابر اصلی شهرها و روستاها، ادارات، مراکز تجاری، تفریحی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی بوده است.

رضاپور با اشاره به این که هدف این طرح حمایت بهداشتی از اقشار آسیب پذیر جامعه در مواجه با کروناست افزود: تعدادی از اکیپ‌ها به صورت سیار در مناطق آسیب پذیر و روستایی حضور یافته و ضمن آموزش چهره به چهره، به افراد ماسک بهداشتی هدیه کردند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha