۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84101370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم سردشت توزیع شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده سپاه سردشت گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از پنج هزار بسته معیشتی در مناطق محروم این شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ غلامحسین محمدی‌ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کمک‌ها در قالب رزمایش کمک های مومنانه شامل ۳ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار کارت هدیه در مجموع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال است که در بین خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند این شهرستان در راستای لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب توزیع شده است. 

وی افزود: بسته‌های معیشتی شامل هشت قلم کالا به ارزش چهار میلیون ریال و هر کارت هدیه با مبلغ ۳ میلیون ریال بود که از محل اعتبارهای قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) تامین و با هدف دستگیری از نیازمندان در بین مردم و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه سردشت اضافه کرد: علاوه بر این جهادگران بسیجی با حضور در مناطق دورافتاده و محروم این شهرستان همزمان با فعالیت‌های عمران و آبادانی ،خدماتی همچون پزشکی و دندانپزشکی و توزیع بسته‌های فرهنگی را نیز به ساکنان مناطق محروم این شهرستان ارایه کردند. 

سرهنگ محمدی‌اصل بیان کرد: امسال همچنین بین دانش‌‍آموزان مناطق محروم ۳۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی شامل کیف، کفش، دفتر، مداد و کتاب‌های آموزشی با هزینه‌ای بیش از ۶۰۰ میلیون ریال توزیع شده است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ تیم پزشکی به ۱۱ روستا و چهار محله محروم و کم‌برخوردار سطح شهرستان اعزام و هزار و ۲۰۰ خانوار از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: برهمین اساس امروز جهادگران بسیجی در روستای "باریکایه" حضور پیدا کردند تا خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی را به اهالی این روستا ارایه کنند.

سرهنگ محمدی اصل بیان کرد: ۲ تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون جهت ویزیت رایگان به بیش از ۶۰ نفر از اهالی روستا و اهدای ۵۰ بسته معیشتی و ۲۰ بسته آموزشی و فرهنگی به دانش‌آموزان این روستا انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در این روستای محروم سه طرح عمرانی شامل کمک به احداث مسجد، مرمت و بازسازی مدرسه و خانه عالم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) انجام شده است.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با عراق واقع شده است و از مناطق کم‌برخوردار استان به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha