۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84101890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نامزد ریاست بارسلونا: «مسی» در صورت تمدید باید دستمزدش را کاهش دهد

تهران- ایرنا- براساس اظهارات یکی از گزینه‌های جانشینی «جوزپ ماریا بارتومئو» در باشگاه بارسلونا، «لیونل مسی» در صورت تصمیم به تمدید باید با کاهش دستمزد خود موافقت کند.

به گزارش ایرنا، از زمان تصمیم مسی مبنی بر ترک نیوکمپ پس از شکست تحقیرآمیز هشت بر ۲ بارسا برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان فصل گذشته، گمانه زنی‌ها در خصوص آینده مرد آرژانتینی افزایش پیدا کرده است.

۶بار برنده توپ طلای جهان متعاقبا با باشگاه‌هایی همچون اینترمیلان، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن ارتباط داده شد و همزمان بدنبال استفاده از بند فسسخ مندرج در قرارداد خود بود؛ بندی که وی را قادر می‌ساخت به طور رایگان نیوکمپ را ترک کند.

با این حال، بارسا و لالیگا به وضوح اعلام کردند که تنها یک دعوی حقوقی می‌تواند تکلیف این موضوع را روشن کند که آیا مسی می‌تواند برای جدایی به باشگاه فشار وارد کند یا خیر و در نتیجه این جدل، مرد آرژانتینی تصمیم گرفت تا باشگاه دوست داشتنی خود  را به دادگاه نکشانده و تا پایان فصل ۲۰۲۱ – ۲۰۲۲ در نیوکمپ بماند.

براساس گزارش‌ها، بارسلونا در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون پوند (۹۲۱ میلیون دلار) بدهکاری دارد و در نظر دارد تا به منظور کاهش یک میلیارد دلاری دستمزد کلی پرداختی به پرسنل خود در بحبوحه پاندمی کرونا، اقداماتی انجام دهد.

بارتومئو و هیات مدیره وی ماه گذشته به طور متفق القول استعفا کردند و انتخابات ریاست بارسا قرار است در آغاز سال ۲۰۲۱ انجام شود.

فریکسا یکی از نامزدهای بوده و اگرچه مشتاق است تا شاهد تمدید قرارداد مسی باشد، تاکید دارد که بارسا تنها تا پایان فصل جاری می تواند رقم دستمزد وی را پرداخت کند و فراتر از این زمان، چنین امکانی وجود ندارد.

وی در این باره گفت: با مسی همراه با آرامش حرف می‌زنیم، رو در رو و با در نظر داشتن بهترین افق‌ها برای بارسلونا؛ برای او همچون سایرین به منظور تمدید قراردادی جدید ارائه خواهیم کرد که البته با قرارداد فعلی آنها متفاوت بوده و به آن برابری نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha