۲۳ هزار بسته بهداشتی در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

بیرجند - ایرنا - مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: ۲۳ هزار بسته بهداشتی با اجرای طرح «احسان سلامت» در نقاط مختلف این استان توزیع می‌شود.

سید مجتبی موسوی روز یکشنبه به رسانه‌ها بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر خدمات محرومیت‌زدایی و اجتماعی، از ابتدای شیوع کرونا اقداماتی را برای کمک به اقشار ضعیف و کم برخوردار در دستور کار قرار داده است.

وی از اجرای سومین پویش «احسان سلامت» همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این طرح با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با بیماری کرونا انجام می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در نقاط کم برخوردار و محروم خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی اظهار داشت: در این مرحله از اجرای طرح، ۲۳ هزار بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی با همکاری مساجد و گروه‌های جهادی در این استان توزیع می‌شود.

وی گفت: با هدف ایجاد دسترسی آسان مردم به ماسک سه لایه باکیفیت و ارزان قیمت، سامانه "هست اینجا" نیز توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه‌اندازی شد و فعال است.

موسوی ادامه داد: هر فرد با داشتن یک کد ملی و یک شماره همراه می‌تواند از طریق سایت hastinja.ir ثبت‌نام و در مدت تعیین شده ماسک خود را از مراکز مشخص و معرفی‌شده دریافت کند.

وی بیان کرد: تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ بسته ماسک ۵۰ تایی به قیمت هر بسته ۵۰ هزار تومان در خراسان جنوبی توزیع شده است.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha