۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۲۹
کد خبرنگار: 1026
کد خبر: 84103258
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا در مازندران فعال شد

اساری - ایرنا - قرارگاه فرماندهی مقابله با کرونا با دستور کار نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا در مازندران فعال شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ،رییس کمیته اقتصادی و پشتیبانی ستاد مقابله با کرونای مازندران روز یکشنبه در نشست در قرارگاه فرماندهی ستاد مقابله با کرونای استان گفت : باید قرارگاه نظارت در شهرستان های استان نیز فعال شود.

حسن خیریانپور نظارت های دقیق رعایت پروتکل های بهداشتی ، ایمن سازی مراکز صنفی و نانوایی ها ، جلوگیری از تجمعات غیر ضرور در سطح شهرستان ها و روستا ها و برخورد جدی و قاطع با متخلفین احتمالی را از مزیت های شکل گیری ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد.

قرارگاه مقابله با کرونا با دستور استاندار مازندران در آخرین نشست این ستاد برای نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای  مصوبات ستاد استانی به منظور پیشگیری از شیب تند کرونایی در موج سوم این ویروس در دستور کار قرار گرفت.

کمیته استانی این قرارگاه در روستاها با محوریت بخشداری و دهیاری های شکل گرفت.

ویروس کرونا سی ام بهمن ماه سال گذشته در مازندران شیوع یافت و تاکنون دو موج از این ویروس در استان سپری شد. بر اساس قراین و شواهد این استان در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی وارد سومین موج کرونایی خواهد شد .

طبق آخرین آمار هم اکنون بیش از ۸۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان مازندران بستری هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha