۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 1371
کد خبر: 84104244
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ طرح عمرانی در نقاط صنعتی اردستان اجرا می‌شود

کاشان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: تعداد ۱۲ طرح عمرانی با مساعدت‎‌های نماینده مجلس و فرماندار این شهرستان در شهرک صنعتی اردستان و ناحیه‌های صنعتی زواره و مهاباد اجرا خواهد شد.

محمدجواد بگی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تعدادی از طرح‌ها انجام شده است، به مرور سایر آنها انجام می‌شود و هزینه بیش از ۹۰ میلیارد ریالی مورد نیاز را هم شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تامین می‌کند.

وی محوطه‌سازی، آسفالت، تکمیل ورودی و خروجی، ساختمان‌های نگهبانی، آتش‌نشانی، اداری و زیرساخت تامین آب آشامیدنی را از مهمترین طرح‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در اردستان برشمرد و افزود: اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ صنعتی و ناحیه‌های صنعتی این شهرستان در راستای تامین زیرساخت برای حضور سرمایه‌گذاران شتاب بیشتری گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان تاکید کرد: ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی در توسعه، آماده‌سازی، بهبود و استقرار واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی دارد و این شرکت از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای تکمیل زیرساخت و تامین تاسیسات اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی اردستان استفاده خواهد کرد.

وی اضافه کرد:طرح‌های عمرانی در راستای رشد و توسعه صنعتی، اقتصادی و حمایت از صنعتگران و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود تا با تجهیز شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شرایط و بسترسازی لازم برای تولید بیش از پیش فراهم باشد.

بگی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی اردستان و تعداد ۱۰ واحد صنعتی در ناحیه صنعتی زواره مشغول فعالیت هستند.

بنابر آمار رسمی، ۵۱ واحد تولیدی و صنعتی فعال و نیمه فعال در شهرستان اردستان وجود دارد و همچنین ‌۶۴ فقره پروانه تاسیس با پیشرفت ۹۵ درصد صادر شده است.

شهرستان اردستان با جمعیت بیش از ۴۲ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha