۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84105551
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار زندانیان زندان‌های استان اردبیل رو به کاهش است

اردبیل - ایرنا - رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دادگستری این استان با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی و اقتصادی کشور اقدام به کاهش ورودی زندانیان کرده است.

به گزارش ایرنا ، ناصر عتباتی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته ساماندهی امور زندانیان استان در مشگین‌شهر اظهارداشت: بدنبال سیاست‌های کلی رییس قوه قضاییه به تمامی روسا و دادستان‌های استان ابلاغ شده که در صدور حکم محکومان مالی و محکومان جرایم غیرعمد و افراد فاقد پیشنیه کیفری حتما از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از عملکرد شوراهای حل اختلاف ، کارگروه جهادی بخشایش ، افراد خیر و ریش‌سفیدان استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ پرونده قتل عمد در مناطق مختلف استان با صلح و سازش مختومه شده و ۱۲محکوم به اعدام از پای چوبه دار رهایی یافتند.

او همچنین تشریح کرد: برخورد با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه و مفسدان اقتصادی همچنان سرلوحه کار دستگاه قضایی می‌باشد و قوه قضاییه به هیچ عنوان در این مورد کوتاهی نخواهد کرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در جریان سفر یک روزه به مشگین‌شهر از دفاتر شورای حل اختلاف ، دفاترپیشخوان قضایی و زندان مشگین‌شهر بازدید کرد و با نحوه کار و خدمات‌رسانی این دفاتر و مسائل و مشکلات مراجعان و مددجویان زندان آشنا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha