۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1166
کد خبر: 84105830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی شهرداری ارومیه: بازگشت خوبی به بازی داشتیم

ارومیه- ایرنا- سرمربی شهرداری ارومیه گفت: در دیدار با تیم خاتم اردکان یزد در ۲ ست نخست بازی غافلگیر شدیم ولی به خوبی توانستیم کنترل بازی را به دست گرفته و به بازی برگردیم.

پیمان اکبری روز سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش برابر خاتم اردکان در چارچوب مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار ۲ تیم بسیار جذاب و پایاپای بود و همه از این بازی لذت بردند، با این حال ما با وجود صحبتی که با بازیکنان در خصوص فراموشی حوادث بازی با تیم هورسان داشتیم، در ۲ ست نخست این بازی غافلگیر شدیم.

وی اظهار داشت: با بازگشت تیم به شرایط همیشگی از ست سوم، در نهایت در این بازی نفسگیر به برتری دست یافتیم.

سرمربی شهرداری در مورد شانس تیمش برای قهرمانی اضافه کرد: برای این مهم باید تلاش کرد زیرا فعلا در ابتدای راه هستیم و چند تیم نیز مدعی قهرمانی هستند که در این بین تیم شهرداری ارومیه یکی از مدعیان قهرمانی است.

اکبری در خصوص حضور نیافتن ملی‌پوش تیمش در این بازی‌ها گفت: مرتضی شریفی در یک ماه گذشته به‌دلیل ابتلا به کرونا علی‌رغم منفی بودن تست آخر، از شرایط آمادگی دور بود و ترجیح دادیم فعلا استراحت کند و به تمرینات انفرادی بپردازد تا دوباره از وی استفاده کنیم.

تیم شهرداری ارومیه در هفته نهم لیگ برتر والیبال برابر خاتم اردکان ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از روز یکشنبه، ۱۸ آبان بعد از حدود یک ماه تعطیلی به دلیل شیوع کرونا در بین بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ به‌صورت متمرکز در تهران آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha