به گزارش ایرنا، حسین افشاری روز چهارشنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز همدان، اظهار داشت: نوع، نحوه و کیفیت خدمات ارائه شده در دستگاههای دولتی و حاکمیتی شهرستان همدان موجب رضایتمندی این بخش قابل توجه از مراجعات روزانه مردم شده که قابل تقدیر و تشکر است.
وی گفت: سه هزار نفر از این تعداد خدمات دلخواه خود را دریافت نمیکنند که البته ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها خواهان دریافت خدماتی خارج از چارچوب های قانونی هستند که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند.
افشاری با تاکید بر تلاش مسئولان استان برای تکریم و جلب رضایت مردم گفت: در مجموع ۵۰۰ نفر از مراجعه کنندگان به دستگاههای اجرایی و حاکمیتی این شهرستان از نحوه و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارند که بزرگنمایی ابن رقن در قیاس با حجم قابل توجه رضایتمندی ها بی انصافی و کم لطفی است.
فرماندار همدان تصریح کرد: هر چند که تلاش و اولویت اصلی ما کسب رضایتمندی ۱۰۰ درصدی مردم در این بخش است.
افشاری با بیان اینکه دستگاههای خدمات رسان، شهرداریها، بانکها، کلانتری و داسراها به طور مستمر مشغول خدمات رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: اینکه به این حجم از تلاش و خدمت کم توجهی شده و تنها بدخی ضعف ها و کمبودها دیده و در رسانه ها بزرگنمایی شود. رعایت انصاف و منطبق با اصول حرفه ای کار رسانه نیست.
فرماندار همدان تصریح کرد: امپراطوری خبری حاکم بر جهان همواره درصدد ارائه چهره منفی از ایران و ایرانی است تا از این طریق و ایجاد یاس و ناامیدی اهداف شوم دنیای سلطه را پیگیری کند.
افشاری با قدردانی از زحمات خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام و دولت افزود: تلاش و همراهی این مجموعه برای انکاس عملکرد و خدمات دولت در سطح استان همدان ارزشمند و ستودنی است اما نیاز به تقویت کمی و کیفی داردد.
ظرفیتهای همدان سرفصل جدید فعالیت رسانه ها
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان همدان نیز در این دیدار، استان را دارای ظرفیتهای بی نظیر گردشگری، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: معرفی این داشتهها و جاذبههای ارزشمند در راستای توسعه و تقویت سرمایه گذاریهای نوین و جذب گردشگر میتواند سرفصل جدیدی برای تولید محتوا در رسانهها باشد.
محسن فتاحی افزود: نقد منصفانه از وظایف ذاتی رسانه است اما برقراری تعامل دوسویه و همفکری و همراهی منطقی با مجموعه مدیران برای رفع نواقص و مشکلات و برجسته سازی توانمندیها و ظرفیت ها را به انتشار اخبار منفی و حاشیه ساز ترجیح داده و در این چارچوب برای رشد و اعتلای استان تلاش میکنیم.
او با تاکید بر اینکه مردم همدان مستحق بهترین و بیشترین خدمات هستند، گفت: کارهای ارزشمندی در این منطقه به انجام شده که باید با گفتمانی متناسب و وزین به مردم اطلاع رسانی شود.
رییس ایرنا مرکز همدان، منشا بسیاری از مشکلات و گرفتاریها را عدم اطلاع رسانی و نداشتن اطلاعات عنوان کرد و افزود: برای اطلاع رسانی دقیق و بهینه از خدمات ارزشمند و قابل توجه دولتمردان در استان همدان و تبیین این دستاوردها مشتاقانه تلاش میکنیم.
مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان نیز با اشاره به وجود ۵۰۰ خبرنگار در استان گفت: در حدود ۳۰۰ نفر فعالیت مستمر و مشخص دارند که بار اطلاع رسانی پایتخت تاریخ و تمدن ایران را به دوش می کشند.
علیرضا بابایی خاطرنشان کرد: جایگاه خبرگزاری ایرنا در بین رسانهها پررنگ و ویژه است و چنین جایگاهی سطح توقع و انتظار از این رسانه با سابقه را بالا برده است.
او تعامل و ارتباط دوسویه را رمز موفقیت مدیران و رسانه ها معرفی کرد و خواستار تقویت این ارتباط شد.
نظر شما