تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل علم و ادب تبریز پیروز شد

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دیداری دوستانه پیش‌فصل لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مقابل تیم علم و ادب تبریز به برتری دست یافت.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار در ورزشگاه شهیدباکری ارومیه برگزار شد و تیم ۹۰ با ترکیب هادی ریش اصفهانی، سید ارسلان آزادی، محمدرضا شیرزادی، اکبر صفرزاده، علی بشیری، هادی آقازاده، آرمان سوداگر، عماد علیپور، مرتضی نگهداری، آرمین مصطفوی و امید رضایی به مصاف تیم دسته دومی علم و ادب تبریز رفت و در ادامه محمد رستمی‌زاد، میلاد بختیاری‌، اصغر شیردل و سینا مهموم به زمین آمدند.

یحیی بهاری اضافه کرد: تک گل این دیدار را "عماد علیپور" در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند.

وی اضافه کرد: این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ باشگاه‌های دسته اول کشور آماده می‌شود و در دیدارهای دوستانه بعد از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز در اردوی تهران ابتدا مقابل مس کرمان به تساوی رسید و سپس در مقابل بادران تهران شکست را پذیرفت و مقابل عقاب تهران و پارس جنوبی جم به برتری دست یافت.

طبق قرعه‌کشی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم ۹۰ ارومیه فصل جدید لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را در تهران و در دیدار با تیم "هوادار" این شهر آغاز خواهد کرد.

۹۰ ارومیه در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور با ۱۳ برد، ۱۳ مساوی و هشت باخت و کسب ۵۲ امتیاز در رده هفتم ایستاد؛ نماینده فوتبال ارومیه با دریافت ۲۰ گل به طور مشترک با تیم آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در بین ۱۸ تیم کسب کرد.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال، اواخر آبان‌ماه جاری آغاز خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha