۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 1187
کد خبر: 84107967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمهید لازم برای انتقال مادران باردار از روستاهای تکاب فراهم‌ شد

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تکاب گفت: امکانات و تمهیدهای لازم برای انتقال مادران باردار از روستاهای سخت‌گذر و برف‌گیر این شهرستان به مراکز درمانی در فصل زمستان فراهم شده‌ است.

سید هادی طباطبایی روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران تکاب افزود: دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان جهت رسیدگی به وضعیت مادران باردار در مناطق دورافتاده و سخت‌گذر و انتقال آنان به بیمارستان و مراکز درمانی، امکانات و تجهیزات خود را آماده کرده‌اند.

وی بیان کرد: انتقال امن و ایمن بیماران و مادران باردار از روستاهای سخت‌گذر تکاب به مراکز درمانی در فصل زمستان هماهنگی ویژه و تمهیدهایی می‌طلبد و باید مورد توجه جدی اداره‌های عضو ستاد بحران قرارگیرد.

سرپرست فرمانداری تکاب ادامه ‌داد: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان از هم‌اکنون هماهنگی‌های بین بخشی جهت افزایش همکاری و تعامل برای اقدام لازم در فصل زمستان را لحاظ ‌کنند.

طباطبایی با بیان اینکه تمام اداره‌ها در زمینه مدیریت بحران در فصل سرما و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آمادگی لازم را داشته و پای‌کار باشند، اظهار داشت: امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد تا در جهت تسریع در ارائه خدمات امدادی در فصل زمستان مشکل و کمبودی احساس نشود.

وی اضافه کرد: تجهیزات و بیش از ۳۰ دستگاه از خودروهای راهداری جهت برف‌روبی و بازگشایی محورهای روستایی تکاب آماده شده‌است.

تکاب از شهرهای سردسیر کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جاده‌هایی سخت‌گذر و برف‌گیر و زمستان‌هایی سخت و طاقت‌فرسا دارد؛ این شهرستان بیش از ۹۰ روستای دارای سکنه دارد که ۲۵ روستا در بخش‌های مرکزی و تخت سلیمان در مناطق دورافتاده واقع شده و راه دسترسی بسیار سخت‌گذر دارند که در فصل سرما و یخبندان تردد خودروها در آن‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha