برخورد با عوامل برگزاری آیین‌های عروسی در خراسان شمالی افزایش یافت

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: برخورد با عوامل برگزاری آیین‌های عروسی در استان افزایش یافته است و در این پیوند، شنبه‌شب بانیان مراسم عروسی در یکی از مناطق حاشیه شهر بجنورد به مراجع قضایی معرفی شدند.  

مهدی کرامتی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اتمام پایان ماه صفر، شاهد برگزاری عروسی در نقاط مختلف هستیم و در این مدت به عوامل برگزاری ۳۵ مورد از مراسم عروسی تذکر داده شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت:  در این زمینه نیروی انتظامی همکاری خوبی دارد و تیم های پلیس تقویت شده است.

وی تاکید کرد: نظارت ها و بازرسی ها از شهرها و روستاها در نقاط مختلف افزایش یافته است و کمیته اقدام در شهرستان ها موظف هستند تا با هرگونه تجمع بویژه عروسی، برخورد داشته باشند.

کرامتی گفت: بر اساس اعلام مسوولان بهداشت، تجمع ها، دورهمی های خانوادگی و بویژه مراسم عروسی یکی از علت های مهم شیوع کرونا در جامعه است از این رو از مردم انتظار می رود از حضور در هرگونه تجمع، خودداری کنند.  

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: توصیه همیشگی، رعایت فاصله اجتماعی و به کار بستن پروتکل های بهداشتی است.  

بر اساس این گزارش خراسان شمالی از اوایل مرداد در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته و در ۲ هفته گذشته شمار بیماران کووید ۱۹ افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha