۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84111929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

همکاری ۹۰ درصد صنوف سبزوار در اجرای محدودیتهای کرونایی

سبزوار- ایرنا- رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: حدود ۹۰ درصد از صاحبان ۶ هزار واحد صنفی این شهر که مشمول محدودیتهای مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی شده‌اند با وجود برخی نارضایتی‌ها در اجرای این طرح همکاری می‌کنند.

 علی کیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای محدودیت فعالیت از ساعت ۱۸ برای گروه‌های شغلی، دو، سه و چهار شهر از ابتدای هفته جاری به مدت یک ماه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، توصیه‌های بهداشتی به سایر صاحبان واحدهای صنفی این شهر ابلاغ شده و چنانچه واحدی تخلف کند با آن برخورد می شود.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: هم اینک هفت تیم بازرسی شامل فرمانداری، اصناف و صنعت و معدن، بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، بسیج و  تعزیرات در سبزوار فعال هستند و طی روزهای گذشته ۳۵ واحد صنفی که از مصوبات ستاد کرونا شهرستان سرپیچی کرده‌اند اخطار و تذکر گرفته‌اند.

کیانی افزود: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.

طبق آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۳ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha