۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84112656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ سامانه الکترونیکی در حوزه کار آذربایجان‌غربی فعال است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استفاده بهینه از سامانه های الکترونیکی راهکار مهم حذف بروکراسی های اداری در حوزه اشتغال و کارآفرینی است، گفت: در این راستا، ۹ سامانه در استان برای سهولت کار متقاضیان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ابوالفضل عبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سامانه ها شامل سامانه "کارا" ویژه ثبت نام متقاضیان تسهیلات توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، سامانه "کارای کرونا" ویژه نام نویسی متقاضیان تسهیلات کرونا، سامانه "مشاغل خانگی" برای ثبت نام متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی و سامانه "رصد" ویژه ثبت اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی است.

وی اضافه کرد: همچنین سامانه "تسکا" برای ثبت اطلاعات افراد متقاضی تسهیلات توافق شده بین وزارت کار و صندوق کارآفرینی امید، سامانه "کارورزی" برای ثبت نام فارغ التحصیلان دانشگاهی متقاضی کارورزی، سامانه یارانه دستمزد، سامانه سابک برای ثبت نام متقاضیان و جویندگان کار از طریق کاریابی ها و سامانه مشوق بیمه کارفرمایی برای پرداخت نقدی حق بیمه سهم کارفرما از سوی دولت دیگر سامانه های حوزه کار و کارآفرینی را تشکیل می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: تمام تلاش و رویکرد جدید این  اداره کل، کاهش بروکراسی های اداری واستفاده بهینه از سامانه های الکترونیکی ازجمله سامانه اشتغال خانگی و اشتغال روستایی برای کاهش مراجعه به ادارات است.

عبادی گفت: رویکرد اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتقای بهره وری و تبدیل سرمایه به تولید در آذربایجان غربی است که امیدواریم با همراهی بخش خصوصی در این حوزه به اهداف تعیین شده دست یابیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha