۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84113207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸۰ بازرسی از واحدهای نانوایی‌ اشنویه انجام شد

۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۴۱
کد خبر: 84113207
۱۸۰ بازرسی از واحدهای نانوایی‌ اشنویه انجام شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: همزمان با آغاز محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان، ۱۸۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی‌ این شهرستان انجام و در این خصوص هشت پرونده تخلف نیز تشکیل شد.

کمال دانا روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تشدید بازرسی از واحدهای نانوایی در این شهرستان افزود: تاکنون هشت نانوایی به دلیل تخلف بهداشتی و گرانفروشی در این مدت به تغزیرات حکومتی معرفی شده و متخلفان به پرداخت ۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با بیان‌ اینکه در طول هر ماه  ۵۷۵ تن آرد بین نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود که پخت بهداشتی آن نیازمند نظارت مستمر است ادامه داد: از ۱۲۵ واحد نانوایی در این شهرستان ۸۰ واحد در مناطق شهری و ۴۵ واحد در مناطق روستایی قرار دارد. 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید بر فعالیت‌های واحدهای صنفی، اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف و فرمانداری در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای این محدودیت‌ها نظارت می‌کند.

دانا با بیان اینکه تاکنون ۳۲۰ مورد بازرسی از اصناف انجام شده‌ است گفت: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تشدید نظارت بر اعمال محدودیت‌های اجتماعی، ۱۲ واحد صنفی شامل پنج آرایشگاه و ۲ اغذیه فروشی و پنج نمایشگاه خودرو پلمب شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرنوع تخلف و فعالیت اصنافی که از قبل فعالیت آنها محدود شده است، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۴۶۳۰۵۳۵ گزارش دهند.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha