نمایندگان مجلس از نیروی هوایی ارتش حمایت کردند

تهران- ایرنا- ۱۶۷ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای حمایت خود را از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اعلام و از افزایش قدرت این نیرو در شرایط تحریم ابراز خرسندی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۶۷ نفر از نمایندگان مردم در حمایت از نیروی هوایی ارتش قرائت شد که در آن آمده است: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در دو رزمایش مشترک ذوالفقار آجا و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) اقدام به برگزاری رزمایش مستقل و کامل آفندی نمود و  هواپیماهای با سرنشین و بدون سرنشین مجهز به محموله‌های اطلاعاتی،  موشک های دوربرد و هدفمند و نقطه زن و بمب‌های دورایستا اهداف دشمن فرضی را مورد اثبات قرار دادند.

در این بیانیه تاکید شد: در این رزمایش خلبانان جوان مهمات بومی، تکنیک‌های متنوع و پیشرفته‌ای را برای حمله به دشمن فرضی به اجرا درآوردند و بر کلیه اهداف از پیش تعیین شده دست یافتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نهاجا در حالی اقدام به برگزاری سه رزمایش پرفشار در طول سه ماه اخیر کرد که دشمن زبون مدعی است با اعمال فشار

کشور ایران را دچار مشکل نموده است در حالی که نیروی هوایی با تامین قطعات و فناوری بالا از منابع داخلی نه تنها آسیبی از تحریم ندیده بلکه به مراتب قوی تر از قبل ظاهر شده است.

در این بیانیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تجهیزات و توان دفاعی بالا برخوردار است و ملت قدرشناس همت و تلاش فرزندان خویش و نیروی هوایی ارتش است، تصریح شد: ۱۶۷ نماینده امضاء کننده این بیانیه اطمینان دارند که موفقیت های نیروی هوایی زمینه ساز پیشرفت جامعه، رفاه، عدالت اجتماعی، سرافرازی و عزت دنیا و آخرت خواهد شد.

این بیانه تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از ملت بزرگ ایران اسلامی از تلاش های صادقانه و مجاهدت های خستگی ناپذیر فرماندهان، افسران، درجه داران و سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه امیرفرماندهی محترم نهاجا سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» قدردانی می کنند.

در این بیانیه خاطرنشان شد: امید داریم با توکل به خدا و با عنایت خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تحت امر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای همواره در انجام وظیفه ویژه سربازی و خدمت رسانی به میهن اسلامی موفق و منصور باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha