۱ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۱۲
کد خبرنگار: 2058
کد خبر: 84117781
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد: برگزاری کلاس حضوری ممنوع است

مشهد- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای پیشگیری از گسترش بیماری کووید ۱۹، برگزاری هرگونه کلاس اعم از دوره‌های فنی و حرفه ای به شیوه حضوری در مراکز آموزشی ممنوع است.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر مهدی قلیان افزود: این طرح در شهر مشهد و تمامی شهرهای زیرپوشش این دانشگاه اجرا می‌شود و ناظران بهداشتی نیز بر اجرای این برنامه نظارت مستمر دارند.
وی ادامه داد: در این مدت فقط کادر اداری موسسات آموزشی می‌توانند با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در محل کار خود حاضر شوند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد رعایت دستورالعمل های بهداشتی، خود مراقبتی و حفظ فاصله اجتماعی را مهمترین راهکار در پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ عنوان کرد و از تمامی شهروندان خواست در مدت اعمال محدودیت های اجتماعی، در صورت امکان در خانه بمانند و از تردد غیر ضروری در اماکن عمومی به طور جدی خودداری کنند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۸۴۱ هزار و ۳۰۸ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۳۱ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۴۴ هزار و ۳۲۷ تن رسیده است.

همچنین تاکنون ۵۹۶ هزار و ۱۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha