۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84117927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایسکو آماده ترک رئال‌مادرید است

۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 84117927
ایسکو آماده ترک رئال‌مادرید است

تهران- ایرنا- هافبک خلاق تیم فوتبال رئال‌مادرید قصد دارد این تیم را بعد از هشت سال ترک کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از مارکا، ایسکو تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالاتی زمستان، رئال‌مادرید را ترک کند. این بازیکن از سال ۲۰۱۳ در این باشگاه حضور دارد و حالا بیشتر از همیشه به فکر ترک سانتیاگو برنابئو است.

موضوع جدایی ایسکو از طریق پدر و نماینده‌اش به باشگاه اعلام شده است. او حتی با «زین‌الدین زیدان» سرمربی رئال‌مادرید نیز در این خصوص صحبت کرده اما مربی فرانسوی سعی نکرده تا او را برای ماندن متقاعد کند.

این بازیکن اسپانیایی برای بازی کردن در تیم ملی به دقایق بازی بیشتری در رئال احتیاج دارد اما به نظر می‌رسد او در برنامه‌های زیدان جای محکم و ثابتی نداشته باشد. ایسکو می‌خواهد فوتبالش را در جایی به غیر از اسپانیا ادامه دهد. 

در حال حاضر دو گزینه برای این هافبک خلاق وجود دارد. یا ایسکو با گزینه بند خرید رئال مادرید را به صورت قرضی ترک می‌کند و یا اینکه به طور کامل فروخته می‌شود. یوونتوس و منچسترسیتی پیش از این در خصوص خرید او ابراز علاقه کرده بودند. اورتون نیز یکی از گزینه‌های انتقال او به این تیم است چرا که «کارلو آنجلوتی» به سبک بازی ایسکو علاقه زیادی دارد. 

ایسکو با رئال مادرید چهار بار لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده و تا سال ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد دارد. او از زمان ورود به مادرید توانسته در ۳۱۳ بازی ۵۱ گل برای تیمش به ثمر برساند. او در این سال‌ها همچنین موفق شده با کهکشانی‌ها ۱۶ جام مختلف کسب کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha