محدودیت‌های کرونایی و جزئیات حمایت اقتصادی دولت در مطبوعات شیراز

شیراز- ایرنا- روزنامه‌های ‌چاپ شیراز روز یکشنبه با تیترها و عناوین مختلفی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی منتشر شدند.

جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در فارس از جمله محدودیت فعالیت صنوف و تردد خودروها در کلانشهر شیراز و همچنین حمایت اقتصادی دولت از خانوارهای بدون درآمد ثابت از جمله مطالبی بود که مطبوعات شیراز روز یکشنبه به آنها پرداختند.
روزنامه عصر مردم با انتخاب تیتر ‘اعمال محدودیت‌های مشاغل در چهار بسته’ به بررسی این محدودیت از زبان جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا پرداخته است.
کمک بلاعوض دولت به ۳۰ میلیون نفر و همچنین پاییزه کتاب جایگزین نمایشگاه کتاب فارس شد از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می‌خورد.
روزنامه طلوع نیز با تیتر ۱۴ تصمیم اقتصادی برای خانوارهای بدون درآمد ثابت و کسب و کار از قول معاون اقتصادی رییس جمهوری و همچنین تخلف تردد خودروهای غیربومی در شیراز با دوربین ثبت می‌شود به نقل از فرماندار این شهر بر روی پیشخوان دکه‌ها قرار گرفته است.
روزنامه تماشا نیز تیتر کمک بلاعوض دولت به ۳۰ میلیون نفر را با درج سخنان رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین تشریح اقدامات انجام شده و در دست انجام در استان فارس از زبان استاندار را برجسته کرده است.
روزنامه شیراز نوین با تیتر آب دریا گران تمام می‌شود جزئیات طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس را از زبان استاندار درج کرده است.
روزنامه سبحان نیز در کنار درج سخنان رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تیتر به ۱۰ میلیون خانواده وام یک میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۰ ماهه تعلق می‌گیرد مطلبی در خصوص آغاز طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شیراز را برای صفحه نخست خود برگزیده است.
روزنامه خبر جنوب نیز سخنان فرماندار شیراز با تیتر از کارت عبور و مرور در ساعت‌های منع تردد خبری نیست و همچنین گزارشی از استقبال اصناف از محدودیت‌های اعمال شده با تیتر کرکره‌هایی که پایین کشیده شد، پاساژهایی که تعطیل شد شماره روز یکشنبه خود را منتشر کرده است.
روزنامه افسانه نیز با درج مطلبی از قول فرماندار شیراز با تیتر ‘پنهان کاری آماری نمی‌کنیم’ و در کنار آن گزارشی از شرایط سخت کنترل بیماری کرونا در قرنطینه خانگی بر روی پیشخوان دکه‌ها دیده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha