۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۲
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84119830
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا مرگ ۱۰ نفر دیگر در استان سمنان را رقم زد

۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۲
کد خبر: 84119830
کرونا مرگ ۱۰ نفر دیگر در استان سمنان را رقم زد

سمنان- ایرنا- ویروس کرونا با احتساب ۱۰ فوتی در ۲۴ ساعت اخیر، از زمان شیوع تا کنون منجربه فوت ۶۹۸ بیمار در استان سمنان شده است.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان عصر یکشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر، ۱۳۱ مورد قطعی ابتلا به کرونا در استان سمنان شناسایی شدند که آمار کرونا استان از ابتدا تا به امروز ، ۱۶ هزار و ۹۴۷ نفر است. 

بنا بر این گزارش، پنج هزار و ۶۷۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا تاکنون در سطح مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بهبود یافتند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۷۹ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۳هزار و ۸۹۶ نفر رسید.

هم‌اکنون ۴۵۷ بیمار در مراکز درمانی وابسته به کرونا شهرهای استان سمنان بستری هستند. 

سیما سادات لاری روز یکشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (دوم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۱۶۰ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون پنج میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha