برگزیدگان جشنواره استانی عکس «تصویر آب در دامن زمین» مشخص  شدند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراد برگزیده جشنواره استانی عکس «تصویر آب در دامن زمین» امروز یکشنبه مشخص و تجلیل شدند. 

کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به صورت مجازی، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت شرکت آب منطقه‌ ای استان برگزار شد. 

وی افزود: ۸۲۳ اثر در ۲ بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه و دوربین حرفه ای در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به دبیرخانه این  جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۱۰ اثر از این تعداد در بخش کودک و نوجوان و ۶ اثر نیز در بخش بزرگسال به عنوان برگزیده معرفی شدند. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای رده سنی بزرگسال الهام سلیمانی، علی خسروی زاده و مسعود بهاری برگزیده شدند. 

وی ابراز داشت: در بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه رده سنی بزرگسال باقر گلزاری، مسلم بادام فیروز و هادی فرخیانی توانستند عنوان  برگزیده را کسب کنند. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای رده سنی نوجوان حسین  نیکبخت و علی افضلی موفق به تصاحب عنوان برگزیده شدند. 

اخلاقی نیا اظهار داشت: در بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه رده سنی نوجوان پارسا نوروزی، مریم براتی و میلاد دشتی برگزیده شدند. 

وی افزود: در بخش عکاسی با دوربین حرفه ای رده سنی کودک دنیا نیکبخت، طاها حسین پور و ایلیا جعفریان توانستند عنوان برگزیده را  کسب کنند. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بخش عکاسی با گوشی تلفن همراه رده سنی کودک نیز سیاوش مقیمی و علی مصلح موفق به تصاحب عنوان برگزیده شدند. 

اخلاقی نیا عنوان کرد: برخی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با منابع آب و ضرورت  نگهداری از  آن، نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از منابع آب و جلوگیری از هدر روی آن، ترویج فرهنگ حفاظت از منابع آب به عنوان  بخشی از محیط زیست، تقویت بنیه فرهنگی بهداشت و پاکیزگی منابع آب، توجه ویژه به آینده زمین و حفظ منابع آب برای آیندگان بوده  است.  

وی ابراز داشت: موضوع های این جشنواره شامل منابع آب استان و کشور، منابع آب و آلودگی آن، آب و طبیعت، جلوگیری از هدر روی آب، صرفه جویی در مصرف آب و نقش آب در زندگی انسان بود.

اخلاقی نیا گفت: داوری آثار این جشنواره را اسحاق آقایی از عکاسان مطرح کشور و کهگیلویه و بویراحمد بر عهده داشت. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha