۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶
کد خبر: 84120479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گتوسو: «زلاتان» از ۱۰ سال پیش ‌هم قوی‌تر است

۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶
کد خبر: 84120479
گتوسو: «زلاتان» از ۱۰ سال پیش ‌هم قوی‌تر است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ناپولی، گفت: به نظر من زلاتان در حال حاضر حتی از ۱۰ سال پیش هم قوی‌تر است.

به گزارش ایرنا، بامداد دوشنبه آخرین و مهمترین دیدار هفته هشتم لیگ باشگاه‌های ایتالیا در ورزشگاه «سن‌پائولو» شهر ناپل برگزار شد و میلان با درخشش «زلاتان ابراهیموویچ» و برتری ارزشمند سه بر یک به ماجراجویی خود در فصل جاری ادامه داد. زلاتان در این دیدار موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. 

«گنارو گتوسو» سرمربی تیم فوتبال ناپولی و بازیکن اسبق تیم آث‌میلان که در سال‌های ۱۰۱۰ و ۲۰۱۲ با زلاتان همبازی بود، پس از شکست تیمش در نشست خبری پس از بازی ضمن تمجید از این بازیکن سوئدی، اظهار داشت: میلان با قاطعیت به ابراهیموویچ اعتقاد دارد. آن‌ها صد در صد به کاری که انجام می‌دهند باور دارند. 

وی افزود: به نظر من زلاتان در حال حاضر حتی از ۱۰ یا ۱۲ سال پیش هم قوی‌تر است. میلان از سانترهای بلند استفاده می‌کرد و مطمئن بود که ایبرا آن‌ها را تبدیل به گل می‌کند. ما امروز فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم اما برای به ثمر رساندن آن‌ها باور لازم را نداشتیم. 

گتوسو ادامه داد: موضوع ذهنیت در فوتبال مساله مهمی است. فوتبال یعنی کمک به یکدیگر، درگیری با کمک همدیگر و گفتن کلمه‌های مهربانانه و اطمینان دهنده به همتیمی خود در هنگام مبارزه در بازی. خیلی از افراد فکر می‌کنند استاد هستند و می‌خواهند همه‌چیز را به شما یاد بدهند، این موضوع مرا اذیت می‌کند. 

تیم فوتبال ناپولی با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول سری آ قرار دارد. آث میلان نیز با ۲۰ امتیاز در صدر این جدول جای گرفته است.    

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha