ورود دادگستری گلستان به مشکل کمبود مرغ در بازار و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - ورود دادگستری به مشکل کمبود مرغ در بازار، وقوع زلزله در رامیان، تعطیلی موقت آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی و افزایش پنج برابری سطح زیر کشت سیاه‌دانه در گنبدکاووس از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

رییس کل دادگستری گلستان دادستان‌های این استان را مکلف کرد با همکاری مدیران جهاد کشاورزی و روسای ادارات تعزیرات حکومتی، بر بازار عرضه و فروش مرغ نظارت کنند.

هادی هاشمیان از دادستان‌ها خواست از مرغداری‌ها سرکشی و در مرحله اول به صاحبان آن برای تزریق مرغ به بازار دعوت کنند و اگر تذکرها اثربخش نبود اقدام قانونی را در دستور کار قرار دهند.

**

زلزله‌ ۳.۱ ریشتری ظهر امروز شهرستان رامیان در شرق استان گلستان را لرزاند.

شهریور ماه امسال نیز زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در رامیان اتفاق افتاد و به بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرده بود.

**

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) فرماندهی انتظامی گلستان از تعطیلی موقت آموزشگاه‌های رانندگی و آزمون‌های اخذ گواهینامه با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری خبر داد.

**

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتاب‌فروشی‌ها با عنوان "پاییزه کتاب" در ۱۴ کتاب‌فروشی شهرهای گرگان، گنبدکاووس و کردکوی برپا شد که در پایان بیش از ۲ میلیارد و ۹۸ میلیون ریال کتاب به فروش رسید.

**

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهاران از توابع شهرستان گرگان گفت: مسابقه مجازی "ورزش در خانه" با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها در روزهای اجرای طرح محدودیت کرونایی آغاز شد .

اعظم مقصودلو اظهار داشت: خانواده ها و ورزشکاران بخش بهاران با ورزش کردن در خانه و فیلم گرفتن از حرکات ورزشی خود می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

**

کارشناس مسوول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس گفت که کشت گیاه دارویی سیاه دانه با استقبال کشاورزان این شهرستان مرزی روبرو شده و سطح زیر کشت آن از سه هکتار در سال زراعی قبل به ۱۵ هکتار افزایش یافت.

مینا پیری اظهار داشت: باتوجه به عملکرد خوب سیاه دانه در این شهرستان، امسال استقبال کشاورزان برای کشت این گیاه افزایش یافته است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha