یک‌هزار و ۵۰۰ خودروی غیربومی از جاده‌های استان مرکزی برگردانده شدند

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: رانندگان یک‌هزار و ۵۰۰ خودرو با پلاک غیربومی در ابتدای حوزه استحفاظی این استان با تذکر پلیس مواجه و برگردانده شدند.

سرهنگ «محمد پورشمس» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ابتدای آذرماه و به دنبال اجرای طرح محدودیت‌های شدید کرونایی، منع عبور و مرور خودروهای غیربومی در جاده‌های استان مرکزی با جدیت اعمال شده و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این مدت ۸۸ خودروی غیربومی نیز اعمال قانون شده‌اند که نیمی از آنها جریمه پنج میلیون ریالی و نیمی نیز جریمه ۱۰ میلیون ریالی شده‌اند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، و از ابتدای آذرماه تاکنون، تردد در جاده‌های این استان با کاهش ۵۰ درصدی همراه شده است.

سرهنگ پورشمس اظهار داشت: انتظار است مردم همچنان همکاری خوبی در اجرای طرح‌های کرونایی داشته باشند و به قوانین پایبند باشند.

محدودیت‌های شدید کرونایی از اول آذرماه جاری در نقاط مختلف کشور به اجرا گذاشته شد که یکی از محورهای آن جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی در استان‌های مختلف بود.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور تا ۹ آذر ۹۹ به ۹۴۸ هزار و ۷۴۹ نفر و شمار جانباختگان قطعی ابن بیماری به ۴۷ هزار و ۸۷۵ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha