۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84129517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطر محرومیت بیخ‌گوش کاوانی

۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹
کد خبر: 84129517
خطر محرومیت بیخ‌گوش کاوانی

تهران- ایرنا- مهاجم اروگوئه‌ای شیاطین سرخ در آستانه محرومیت سنگین از سوی اتحادیه فوتبال اروپا قرار دارد، چرا که او متهم به نژادپرستی شده است.

به گزارش ایرنا، ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای یکی از مهم ترین نقل و انتقالات تابستانی را رقم زد و پس از ترک پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد پیوست.

این بازیکن با وجود اینکه هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد، اما رفته رفته به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم تبدیل شده است.

او در دیدار با ساوتهمپتون کار را از روی نیمکت آغاز کرد و زمانی‌که تیمش با دو گل عقب بود به میدان‌ آمد. او با به ثمر رساندن ۲ گل و دادن یک پاس گل به «فرناندز»، زمینه‌ساز پیروزی تیمش در این دیدار حساس شد.

پس از این دیدار بود که رسانه‌های انگلیسی از احتمال محرومیت این مهاجم اروگوئه‌ای خبرهایی را منتشر کردند. ماجرا از این قرار بود که یک هوادار در واکنش به درخشش این بازیکن عکسی از وی را منتشر کرده بود که وی با بازانتشار این عکس در صفحه شخصی خود به زبان اسپانیایی نوشت: «مرسی سیاه».

میرور در این باره نوشت که این اقدام کاوانی ممکن است نژادپرستانه تلقی شود و به همین خاطر احتمال داد کاوانی با محرومیت سنگینی مواجه شود چرا که استفاده او از لغت سیاه بر خلاف مقررات اتحادیه فوتبال  انگلیس بوده است. با این حال زوایای مختلف محرومیت وی در حال بررسی است اما در صورت اثبات ممکن است وی با محرومیت 3 جلسه‌ای مواجه شود.

پیش از این هم نفراتی مانند لوییز سوارز با این محرومیت ها از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس مواجه شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha