۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 84130132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبارهای احتکار روغن موتور و پیاز در کرمان

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک انبار احتکار روغن موتور خودرو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و نیز ۱۳ تن پیاز به ارزش ۶۵۰میلیون ریال در عملیات ماموران انتظامی شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمان با انجام یک سری کار اطلاعاتی و تحقیقاتی از دپو و احتکار روغن موتور خودرو در یک ساختمان مسکونی در شهر کرمان مطلع و پس از هماهنگی با مقام قضائی از این محل بازدید کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این انبار مقادیر زیادی روغن موتور خودرو  احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند. 
 فرمانده انتظامی استان کرمان در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی یادآور شد: پلیس کرمان، برای تامین امنیت اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان عزیز می خواهیم در صورت اطلاع ازچنین مواردی بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۳ تن پیاز 

 فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کشف ۱۳ تن پیاز  احتکار شده توسط مأموران پاسگاه قائم آباد این فرماندهی خبر داد.

سردار ناظری افزود: مأموران پاسگاه قائم آباد شهرستان کرمان با انجام یکسری کار اطلاعاتی از احتکار مقداری پیاز در یک انبار در حاشیه غربی شهر کرمان مطلع شدند.
وی ادامه داد: در این راستا اکیپی از مأموران انتظامی به محل اعزام شدند که در بازرسی از این انبار ۱۳ تن پیاز احتکار شده  را کشف کردند که ارزش آن بر اساس نظر کارشناسان بیش از ۶۵۰ میلیون سردار ناظری با اشاره به اینکه این انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: پلیس با تمام توان و به کار گیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم با اخلالگران اقتصادی مبارزه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha