۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 84136466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ آذر روز ایثار و ایستادگی است

بروجرد - ایرنا - رییس دانشگاه آیت الله بروجردی گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو سالروز ایثار و ایستادگی و روز حق خواهی و استبداد ستیزی جوانان است.

حسن مروتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت روز دانشجو افزود: ۱۶ آذر ۱۳۳۲ که نماد پایمردی و حق طلبی دانشجویان در برابر سایه شوم ظلم و اختناق و سرسپردگی و یادآور رشادت دانشجویانی است، که آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت نمودند.
وی اظهار داشت: روز دانشجو سالروز وفاداری، بصیرت  افزایی و نکوداشت بهره جویی از نیروی جوانی در خدمت به اسلام، مسلمانان و پاسداشت ارزش های انسانی و الهی است.
رییس دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) بیان کرد: ۱۶ آذر روز بینش مبتنی بر بصیرت و عقلانیّت است و دانشجویان دیروز الگوی نسل امروز شده‌اند و همانند "شهید فخری‌زاده" افتخار آفرینند و با ازخود گذشتگی، آینده‌سازی نمودند.
مروتی افزود: دانشجو نماد رویش و بالندگی است که  نشاط و شادابی، ‌صداقت و صمیمیت،‌ تامل و طراوت را به ارمغان می‌آورد، افتخار دارم که سالهای سال مثل شما دانشجو بوده ام و اکنون خدمتگزار این روزهای دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی(ره) می باشم؛ قطعا وجود ارزشمند جوانان عالِم و دانشجویان صاحب نظر در کنار مسئولان سبب می شود تا گامهای مطمئن و استواری در راه سازندگی میهن عزیزمان برداشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha