سرقت از باغ‌های شهرستان تاکستان ۶۲ درصد کاهش یافت

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: با اجرای طرح گشت همیاران پلیس در تاکستان، میزان سرقت از مزارع و باغ‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش ایرنا، حسین رجبی روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: شهرستان تاکستان یکی از قطب‌های بزرگ تولید و صادرات انگور و کشمش در کشور است و حدود ۲۵ هزار هکتار باغ انگور در این شهر وجود دارد.
این مسوول گفت:یکی از مشکلات و معضلات این شهرستان در فصل برداشت، موضوع سرقت محصولات انگور و کشمش است که تدابیر لازم برای مقابله با آن اتخاذ شد.
وی با اشاره به اجرای طرح گشت همیاران پلیس باغ‌ها، افزود: در سال جاری این دادستانی با هدف پیشگیری از سرقت محصولات کشاورزی برای تشکیل گشت همیاران پلیس باغ‌ها با ساز وکاری مناسب و البته قانونی اقدام کرد.
این مسوول گفت: در اجرای این طرح، تعداد ۱۰ نفر از نمایندگان باغ‌ها با حمایت نیروی انتظامی شهرستان به صورت شبانه روزی و با داشتن امکانات مورد نیاز اقدام به گشت زنی در باغ‌ها کردند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای این طرح از ابتدای شهریور تا پایان مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۶۲ درصدی سرقت محصولات باغی بوده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha