۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84138287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرسی از اصناف در آذربایجان‌غربی به ۱۸۷ هزار مورد رسید

ارومیه- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تعداد بازرسی‌های صورت‌گرفته در استان طی سال جاری به ۱۸۶ هزار و ۹۰۹ مورد رسید که منجر به تشکیل بیش از هفت هزار ۵۸۰ فقره پرونده شده است.

علیرضا محمودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این پرونده‌ها، بیش از ۶۸۷ میلیارد ریال برآورد می شود که برای رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع دارای صلاحیت ارجاع داده شده است.

وی اضافه کرد: از اول تا ۳۰ آبان امسال نیز سه هزار ۲۲۶ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان و سامانه ۱۲۴ واصل شد که ۲ هزار و ۲۹۴ مورد تلفنی، ۵۷۹ مورد شکایت حضوری و ۳۵۳ مورد نیز به صورت کتبی بود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: پس از بررسی و رسیدگی به گزارش ها و شکایت های دریافتی، یک هزار و ۴۸۰ مورد متخلف و یک هزار و ۴۴۷ مورد نیز غیر متخلف شناخته شده اند.

محمودی گفت: همچنین ۲۹۹ مورد نیز در دست بررسی و رسیدگی است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از احتکار، گرانفروشی و کم فروشی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ با ما در میان بگذارند تا در اولین و کمترین فرصت ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۰۰ هزار واحد صنفی در آذربایجان غربی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha