۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 84138300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌های خراسان جنوبی لغزنده است

۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰
کد خبر: 84138300
راه‌های خراسان جنوبی لغزنده است

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به ادامه بارش باران و مه گرفتگی در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی و لغزنده بودن راه‌ها، کاربران جاده‌ای ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئن تردد کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی روز دوشنبه اظهار داشت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر نزولات جوی و احتمال آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و طغیان رودخانه‌ها در استان خراسان جنوبی، رانندگان هنگام تردد در مسیر سیلاب‌ها و آب نمای جاده‌ها احتیاط کنند و دستورات پلیس مبنی بر مسدود بودن برخی راه‌ها را جدی بگیرند.

وی افزود: با تعاملات درون و برون سازمانی و با تهیه و اجرای طرح مقابله با سیل، تمهیدات مورد نیاز به منظور پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده است.

رییس پلیس راه خراسان جنوبی از شهروندان درخواست کرد که هنگام بارندگی از عزیمت به ورودی‌های منتهی به دامنه کوه‌ها و مسر رودخانه‌ها خودداری کنند.

سامانه بارشی جدید که اواخر وقت روز شنبه (۱۵ آذر) وارد خراسان جنوبی شد، دیروز و امروز در اغلب نقاط این استان شدت گرفت و باعث جاری شدن روان آب در برخی مناطق شده است.

همچنین بارش اولین برف زمستانی برخی شهرستان‌های خراسان جنوبی را سفیدپوش کرد و از امشب کاهش دما در این استان محسوس خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha