۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۱
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84138812
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: وزیر راه برای تکمیل جاده شادمهر - کاشمر دستور ویژه داد

مشهد- ایرنا- نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی از دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل جاده شادمهر - کاشمر- بردسکن خبر داد.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: باند دوم جاده شادمهر - کاشمر - بردسکن به طول ۱۱۰ کیلومتر از مهمترین پروژه‌های عمرانی و زیربنایی منطقه است که لازم است مسوولان استانی و همچنین وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال  برای اجرای قطعه سوم این جاده ۳۴۰ میلیارد ریال از طریق وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده که از این میزان از محل تخصیص سه ماهه اول حدود ۱۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و همچنین اسناد خزانه اختصاص یافته است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر تخصیص ۱۰۰ درصدی این بودجه از سازمان برنامه و بودجه کشور هستیم گفت: در دیداری که با وزیر راه داشتم و هم طی مکاتباتی بر لزوم تخصیص اعتبار مورد نیاز برای این پروژه مهم تأکید کردم که وزیر راه و شهرسازی نیز طی دستور مکتوب به معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه با تصریح بر مهم و دارای اولویت بودن این محور تأکید کرد در برنامه سال ۱۴۰۰، این پروژه باید به طور ویژه مورد توجه واقع شده و تقویت شود.

وی افزود: تخصیص این بودجه را از سازمان برنامه و بودجه و از طریق کمیسیون تلفیق نیز پیگیری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام نیک‌بین ادامه داد: هم اکنون پیمانکار پروژه آمادگی سرعت بخشیدن به کار را دارد ولی به دلیل تزریق قطره‌ چکانی اعتبارات، کار به کندی پیش می‌رود که امیدواریم در سال جاری شاهد تخصیص اعتبارات مصوب باشیم.

دو بانده شدن جاده ۵۶ کیلومتری شادمهر - کاشمر از مصوبات اجرا نشده دولت دهم است که اجرای بخشی از آن در دولت یازدهم محقق شد.
کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha