۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84139556
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چناران‌شهر با ۷.۵ میلی‌متر بیشترین بارندگی خراسان شمالی را داشت

بجنورد- ایرنا- رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین بارندگی استان در ایستگاه چناران‌شهر بجنورد به میزان هفت و نیم میلی‌متر ثبت شده است.

مهری هاشمی دوین روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه دهگاه ۵.۵ میلی متر و در ایستگاه  مهمانک شهرستان مانه و سملقان ۲.۲ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه بارش برف در ایستگاه های استان به ثبت نرسیده است گفت: بارش برف در محورهای استان و مناطق کوهستانی گزارش شده که ارتفاعات سفیدپوش است.

وی از کاهش محسوس دمای هوا در مناطق مختلف خبر داد و  خاطرنشان کرد: امشب دمای هوا در بیشتر نقاط استان به زیر صفر خواهد رسید.

هاشمی دوین تصریح کرد: امروز با خروج سامانه بارشی، به تدریج شاهد کاهش ابر در استان خواهیم بود و در روزهای آتی در برخی ساعات، افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در مناطق مختلف  پیش بینی شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته گرم ترین و سردترین نقطه استان از یک ایستگاه گزارش شده است و در این مدت اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با کمینه دمای منهای پنج درجه و بیشینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد، گرم ترین و سردترین نقطه استان بوده است.

رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان شمالی  گفت: کمینه دمای بجنورد مرکز استان هم ۲ درجه سانتیگراد و بیشینه آن چهار درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

میانگین بارندگی در استان خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است. 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha