نفرات برتر چالش والیبال تهران مشخص شدند

تهران- ایرنا- رییس کمیته همگانی هیات والیبال استان تهران گفت: برترین‌های چالش والیبال همگانی استان تهران در ایام کرونا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

مهدی رحیمی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این چالش والیبالی از اول آذرماه به مدت ۲هفته به صورت پایلوت کشوری به میزبانی تهران انجام شد که ۱۲۰ کلیپ یک دقیقه‌ای از ورزشکاران نوجوان و جوان دختر و پسر به این هیات ارسال شد.

رییس کمیته همگانی هیات والیبال استان تهران هدف از این چالش تعطیل نبودن ورزش در زمان شیوع کرونا را برشمرد و گفت: در این چالش مرور تکنیک های تخصصی و آمادگی جسمانی والیبالیست های تهرانی در ایام قرنطینه توسط ورزشکاران نوجوان و جوان مد نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: بسیاری از فعالیت های ورزشی و مسابقات والیبال با شیوع کرونا در سالجاری تعطیل و نیمه تعطیل است.

رحیمی نژاد با اشاره به اینکه در این رقابت ها در بخش دختران و پسران ادامه یافت، خاطر نشان کرد: حنانه قدمیاری، ریحانه یونسی، زهره شمس، فاطمه رضاپور و فاطمه رحمانخواه با نظر داوران و نمره قبولی به عنوان برترین های استان تهران انتخاب شدند.

به گفته وی لوح تقدیر این برگزیدگان امروز با حضور مریم روشن اخگر نایب رییس هیات والیبال استان تهران به این ورزشکاران اهدا شد.

رییس کمیته همگانی هیات والیبال استان تهران تصریح کرد: پیش از این نیز در طرح آوای پویش همگانی از دوم تا ۱۲ آبان ماه در سطح استان تهران برگزار شد که پنج نفر توسط داوران برگزیده شدند.

به گزارش ایرنا، با دستور ستاد ملی کرونا در ورزش از ۱۶ آذرماه فعالیت رشته های انفرادی، فضای باز و کم برخورد در استان تهران آغاز شده که هنوز ادامه بازی‌های تیمی، فضای سالنی، استخر های سرپوشیده، رزمی و پربرخورد نامشخص است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha