۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبر: 84141885
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد کشف شد

۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۸:۵۲
کد خبر: 84141885
٧٠٠ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- اعضای سه باند سابقه‌دار توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی در مشهد دستگیر و افزون بر ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی از آنها کشف شد.

به گزارش اداره‌کل اطلاعات خراسان‌ رضوی، این عملیات موفق در پی دریافت گزارش مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۳ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، توسط سزبازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت.

گزارش مردمی مبنی بر تحرک مشکوک دو دستگاه خودرو سواری پراید و پی.کی در نزدیک پمپ بنزین واقع در انتهای خیابان آیت‌الله عبادی مشهد بود.

گروههای عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) با توجه به اهمیت موضوع و لزوم ارزیابی وضعیت گزارش شده، بلافاصله به محل  اعزام شدند. 

ماموران اداره‌کل اطلاعات خراسان رضوی در جریان این عملیات پس از توقیف خودرو پراید، ۲۳۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل "شیشه، هرویین و تریاک" را که به صورت آشکار بر روی صندلی خودرو در حال حمل بود توقیف و سه نفر را که متهم سابقه‌دار هستند دستگیر نمودند.

بر اساس این گزارش همچنین در قالب دو عملیات جداگانه دیگر ظرف دو روز اخیر ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر به دست توانمند سربازان گمنام امام زمان (عج) از سوداگران مرگ در کلانشهر مشهد کشف شده است.

۱۱ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد افیونی همراه با دستگاه خودرو مورد استفاده مجرمان در همین ارتباط دستگیر و توقیف شده‌اند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha