به گزارش روابطعمومی و اعلام معاون فروش و درامدهای بیمهگری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمه گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فنآوریهای نوین بسترهای افزایش رفاه بیمهگذاران را فراهم کردند.
وی افزود: افزایش تعامل و بهرهمندی از ظرفیتهای موجود در شرکتهای استارتاپی و نیز ارایه طرحهای متنوع، بیمهنامههای ترکیبی، توسعه خدما ت برخط در بخش صدور بیمهنامهها و نیز اجرای پویشهای تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه میشود.
محمد دنان با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکتهای استارتاپی و تلفنی صورت میگیرد، بیانکرد: با تبیین برنامه های مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدام های لازمبرای ارا ی ه طرحهای نوین در بخش فروش وجذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.
وی مشارکت ۷۵ درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری ۵۸۸ نماینده، ۲۳ هزار و۳۵۴ بیمهنامه به ارزش ۲۳۱ میلیارد ریال صادر شده است.
معاون فروش و درآمدهای بیمهگری بیمه کوثر از صدور ۷ هزارو ۹۵۰ بیمهنامه به ارزش ۵۲ میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خا طر نشانکرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه میتوانند بیمهنامههای ثالث، حوادث انفرادی، آتش سوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان و نیز درمان مسافرتی را بخرند.
محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری بااینشورتک ها و شرکت های استارت اپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریحکرد: با انعقاد قراداد با شرکت های بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و … تاکنون موفق به فروش ۱۲ هزار و۷۸۵ بیمهنامه به ارزش ۱۴۳ میلیارد ریال شدهایم.
وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتری مداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی برای بیمهنامههای تمدیدی را فراهم کردهایم، گفت: از ابتدای امسال تا کنون۲هزار و۶۱۹ بیمهنامه به ارزش ۳۵ میلیارد ریال صادر شده است.
نظر شما