۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84145088
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم حوادث تلخ کرونا را جدی بگیرند

کرج - ایرنا - رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به تکرار حوادث مرگبار کرونایی در کشور و البرز و ضرورت جدی گرفتن این واقعیت تلخ از سوی مردم گفت : انتظار می رود با اطلاع رسانی گسترده، شاهد کنترل این حوادث غم انگیز باشیم.

حمیدرضا عسگری روز یکشنبه  در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بایستی با ساخت آثار ارزنده و ماندگار در آگاه سازی عموم برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل ها بهره گرفت ، افزود: فضای مجازی و رسانه ها در دوران کرونا بستری برای روشنگری و آگاه سازی عمومی بوده تا مردم از واقعیت های تلخ کرونا مطلع شوند.

وی ادامه داد: در دوران شیوع ویروس کرونا انتظار می رود تا شبکه های اجتماعی و رسانه ها برای تولید محتوای اثرگذار  و به یاد ماندنی اقدام کنند تا از  انتقال این ویروس خطرناک جلوگیری شود.

عسگری گفت: سازمان مدیریت آرامستان های کرج با  ساخت نماهنگ تاثیر گذار با موضوع کرونا و با شعار «خاطره ها عزیزند اما خاطرتان عزیز تر» ، سعی بر آن دارد  تا با جدی گرفتن پروتکل های بهداشتی کرونا از جان عزیزانمان برای قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از این ویروس محافظت کنیم.

رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: اگر امروز فاصله ها را رعایت نکنیم فردا ملزم به تحمل فاصله های بیشتری از عزیزانمان می شویم که این سهل انگاری غیر قابل جبران است. 
عسگری تاکید کرد: کرونا همچنان قربانی می گیرد و توجه به هشدار ها و ابلاغیه های وزارت بهداشت و  ستاد ملی مدیریت کرونا یک وظیفه ی اجتماعی محسوب می شود.

وی یادآورشد: رعایت نکات ساده و پر اهمیت بهداشتی از جمله زدن‌ماسک، شست‌وشوی مرتب دست ها و رعایت فاصله ایمن اجتماعی،  یاری رسانی به مدافعان سلامت ،  پیشگیری از مرگ ومیر عزیزان و  کمک زحمات خاموش در آرامستان ها است.

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی البرز بیماری کووید ۱۹ تاکنون سبب مرگ بیش از ۲ هزار و۴۰۰ نفر در این استان شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha