پایان آذرماه، آخرین فرصت ثبت کتاب در نمایشگاه مجازی

تهران-ایرنا- موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرد: کتاب‌هایی که تا پایان آذرماه سال جاری اعلام وصول شده باشند در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل عرضه و فروش خواهند بود.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آن دسته از کتاب‌هایی که در بانک اطلاعات خانه کتاب و ادبیات ایران تا پایان آذرماه ثبت شده باشند در اولین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل نمایش و فروش خواهند بود.

بر این اساس، ضروری است ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب‌ها اقدام کنند.

بدیهی است کتاب‌هایی که بعد از پایان آذر ماه اعلام وصول شوند امکان نمایش و فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران را نخواهند داشت.

 آن دسته از ناشرانی که تاکنون موفق به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران نشده‌اند ضروری است با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال راهی برای حمایت از ناشران و بازار کتاب کشور بود و با استفاده از تجربیات حضور در نمایشگاه‌های مجازی برگزار شده توسط دیگر کشورها، نظیر نمایشگاه بزرگ کتاب فرانفکورت که مجازی برگزار شد، تصمیم بر برگزاری نمایشگاه کتاب محازی گرفت و محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به ریاست ایوب دهقانکار را مسئول برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب معرفی کرد.

زمان برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران، نیمه دوم دی ماه سال جاری خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha