رسانه‌ها در تبیین خدمات نظام نقش تاثیرگذاری دارند

تربت‌حیدریه - ایرنا- امام جمعه تربت حیدریه گفت: رسانه‌های جمعی در تبیین دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام اسلامی در جامعه نقش تاثیرگذاری دارند.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز سه شنبه در نشست تودیع و معارفه روسای سابق و جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر تربت حیدریه افزود: مسوولان دستگاههای اجرایی باید با تبیین شرایط موجود و روشنگری افکار عمومی، علاوه بر ایجاد امید و نشاط در جامعه برای رفع مشکلات مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی نقد سازنده و منصفانه و ارایه راهکارهای اصولی برای بیان ظرفیت ها و رفع مشکلات مردم را رویکرد اصلی خبرگزاری ایرنا عنوان و اظهار کرد: رسانه های جمعی باید با توجه به این اصول، مسیر رشد و توسعه روزافزون کشور را در بخش های مختلف فراهم کنند.
امام جمعه تربت حیدریه ادامه داد: مردم همچنان دوستدار نظام اسلامی هستند  و در شرایط حساس با حضور در عرصه های مختلف وفاداری خود را به انقلاب بارها ثابت کرده اند.
عصمتی گفت: در عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان از هیچ تلاش و کوششی برای ضربه زدن به انقلاب  دریغ نکردند اما حضور موثر مردم در عرصه های مختلف و وحدت و همدلی امت اسلامی، تمام توطئه های شوم بدخواهان را نقش بر آب کرد.
امام جمعه تربت حیدریه افزود: هدف دولتمردان نظام اسلامی ارایه خدمت مطلوب و بی منت به مردم است و برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیتها به شکل مطلوب استفاده می شود.
 عصمتی تاکید کرد: در این میان رسانه های جمعی باید برای تحکیم نظام اسلامی و افزایش امید و نشاط در جامعه تلاش کنند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا خراسان رضوی نیز در این دیدار  تولید اخبار  پرمحتوا، باکیفیت و اثرگذار را از رویکردهای اصلی این رسانه اعلام کرد.
حسین کریم زاده گفت: در کنار اخبار با کیفیت و پرمحتوا، ایجاد امید و نشاط در جامعه، معرفی ظرفیت  ها و ارایه راهکارهای اصولی برای رفع مشکلات مردم، از دیگر اهداف و رویکردهای اصلی خبرگزاری ایرنا است.
 در پایان این آیین امیرشاهین نایبی فر به عنوان رییس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر تربت حیدریه معرفی و از خدمات فرزین مدرسی رییس پیشین این دفتر با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha