۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84149910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روستای کوسه شیروان پنجمین شب سرد کشور را گذراند 

بجنورد- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: روستای کوسه شهرستان شیروان با منهای ۱۱ درجه زیر صفر در ۲۴ ساعت گذشته، برای پنجمین شب متوالی، سردترین نقطه کشور گزارش شده است.

مهری هاشمی دوین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی هم در شب گذشته با کمینه دمای منهای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین مرکز استان های کشور ثبت شده است.  

وی خاطرنشان کرد:  ایستگاه کوسه در شمال شیروان و شهر بجنورد از جمعه شب گذشته برای پنج شب پیاپی سردترین نقطه کشور و سردترین مرکز استان ها بوده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: بیشینه دمای شهر بجنورد در شبانه روز گذشته ۶ درجه سانتیگراد ثبت شده که نسبت به شب ماقبل سه درجه افزایش یافته است.  

وی افزود: در این مدت یکه سعود در شهرستان مرزی راز و جرگلان با بیشینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده و دمای این نقطه هم نسبت به شب ماقبل ۲ درجه افزایش یافته است.  

وی اظهار داشت: دمای هوای مناطق مختلف استان که از جمعه شب به طور محسوس کاهش یافته است و در برخی مناطق به ۲۱ درجه سانتیگراد زیر صفر رسیده بود تا پایان هفته افزایش می‌یابد.

هاشمی دوین خاطرنشان کرد: مردم استان در مناطق مختلف افزایش چهار تا ۶ درجه ای دمای هوا را تا پایان هفته تجربه می کنند.  

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: جو پایدار برای امروز و فردا در استان حاکم است و جمعه و شنبه هوای ناپایدار در مناطق مختلف پیش بینی شده است که با وزش باد و بارش پراکنده همراه خواهد بود.   

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از این جمعیت در روستاها سکونت دارند.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha