۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84150014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر والیبال نشسته کشور به میزبانی گنبدکاووس برگزار می‌شود

گنبدکاووس - ایرنا - فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبد از دوم تا چهارم دی ماه در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس روز چهارشنبه در نشست خبری همچنین گفت که این شهرستان برای میزبانی از فصل جدید لیگ برتر والیبال نشسته کشور آمادگی کامل دارد.

به گفته حجت الله یوسفی، برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور به دلیل شیوع کرونا با شرکت هفت تیم در ۲ گروه چهار و سه تیمی در اصفهان و گنبدکاووس برنامه ریزی شده  است.

در گروه ب این رقابت ها هم تیم های ذوب آهن اصفهان، مس شهر بابک کرمان و سپیدرود رشت حضور دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس با یادآوری کسب حدود ۷۰ درصد مدال‌های کسب شده گلستان در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توسط ورزشکاران گنبدکاووس افزود: این شهرستان با وجود ظرفیت های فراوان در رشته های گوناگون، در برخورداری از زیرساخت های ورزشی به خصوص در ورزش جانبازان و معلولان با کمبودهای زیادی مواجه است.

وی افزود: تنها سالن مخصوص ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس از امکانات اولیه و استاندارد مانند کف پوش و سیستم سرمایشی و گرمایشی محروم است.

فرشید عاشوری رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس نیز در این نشست خواستار حمایت ادارات دولتی و فعالان بخش خصوصی استان گلستان از ورزشکاران و تیم های ورزشی جانبازان و معلولان در لیگ های کشوری شد.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha