۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84152513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عالی ترین مقام نظامی آمریکا به فلسطین اشغالی سفر کرد

تهران-ایرنا- منابع خبری رژیم صهیونیستی از سفر رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل آویو خبر دادند.

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی المیادین لبنان امروز جمعه به نقل  از منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش داد که «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد.

بر اساس این گزارش، سفر رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا به تل‌آویو در پی تنش با ایران و در راستای توسعه هماهنگی‌های امنیتی بین ارتش صهیونیستی و آمریکا صورت گرفته است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز گزارش داد که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، دیشب (پنجشنبه) در فلسطین اشغالی در یک مراسم به مناسبت عید «حانوکا» شرکت کرد.

مارک میلی دیروز پنجشنبه با نمایندگان گروه طالبان در قطر دیدار و گفت و گو کرده بود.

رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا روز پنجشنبه در سفری از پیش اعلام نشده به قطر، با نمایندگان طالبان دیدار و با آنان درباره روند صلح گفت‌وگو کرد.

ارتش آمریکا درباره سفر مارک میلی به قطر بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: مارک میلی درخصوص کاهش فوری خشونت و سرعت بخشیدن به پیشرفت راه‌حل سیاسی که به ثبات منطقه کمک و از منافع آمریکا محافظت می‌کند، صحبت کرد.

سفر رئیس ستاد مشترک ارتش امریکا به قطر در حالی انجام شده که مذاکرات نمایندگان دولت افغانستان و طالبان در قطر تا پنج ژانویه تعطیل شده و بعد از آن دو طرف به میز مذاکرات باز خواهند گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha