امام جمعه تالش از پرستاران قدردانی کرد

آستارا - ایرنا - امام جمعه تالش به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اهدای شاخه‌های گل به پرستاران، از تلاش‌ها و جانفشانی‌های آنها بخصوص در دوره مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام مجتبی نورزاد روز یکشنبه با دیدار با پرستاران در بیمارستان شهید نورانی تالش اظهار کرد: پرستاران افسران پرمهر عرصه سلامت و مرهم سرفه های سوزناک بیماران کرونا هستند و با سرمشق گرفتن از صبوری های زینب (س) عاطفه، ایثار و از خودگذشتگی را به جامعه هدیه می کنند.

وی ادامه داد: تنها کسانی می توانند به حرفه پرستاری و مراقبت از بیماران بپردازند، که از انگیزه بالا، قدرت تحمل، دلسوزی و بردباری کافی بهره مند باشند.

نورزاد حضرت زینب (س) را اسوه صبر و ایستادگی مسلمانان و زنان جهان دانست و گفت: روز ولادت این بانوی بزرگ اسلام را روز پرستار نام نهاده اند، تا اشاره ای بزرگ بر جایگاه رفیع پرستاران باشد.

۳۰ آذر ماه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است و شیوع ویروس کرونا در جهان خسارات جانی و مالی برجا گذاشته است و پرستاران و پزشکان در صف مقدم مبارزه با آن هستند.

تالش بعد از رشت، دومین شهرستان گیلان از نظر وسعت و جمعیت است و شبکه بهداشت و درمان تالش با یک بیمارستان دولتی، یک بیمارستان خصوصی، ۲ کلینیک خصوصی، ۸۹ خانه بهداشت و ۱۳ مرکز جامع سلامت ۲۰۶ هزار و ۸۰۰ نفر را پوشش می دهد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha