ارتقای ۱۰ رتبه‌ای پست لرستان در ارزیابی ارائه خدمات

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل پست لرستان گفت: این اداره‌کل در ارزیابی ارائه خدمات کمی و کیفی هشت ماهه امسال با ۱۰ رتبه ارتقا به جایگاه چهارم استان‌های کشور رسیده است.

"محمد ناظری" روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ، برقراری تعادل بین درآمد و هزینه در ۲ بخش خصوصی و دولتی را  از شاخص های کمی این ارزیابی عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین رضایتمندی مشتریان، سرعت ارائه خدمات پستی و در دسترس بودن این خدمات از مولفه های کیفی این ارزیابی بوده است.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور ادامه داد: باوجود تعطیلی و نیمه کار بودن برخی دستگاه های اجرایی در این مدت  اما خدمت در این اداره کل افزایش یافت و کارکنان بخش های مختلف آن برای جلب رضایتمندی مشتریان در این مدت با کشیک های کاری اضافه فعال بوده اند.

ناظری تصریح کرد: سفارش های مردم در حوزه امانات و پستی بیش از ۹۵ درصد افزایش یافته است که به دلیل شیوع کرونا و رونق خریدهای اینترنتی، بسیاری از مرسوله ها حجیم هستند که این امر به تعداد نیرو، امکانات خودرویی و فضای فیزیکی بیشتری نیاز دارد.

وی گفت: با این وجود خدمات به مشتریان بدون وقفه انجام و طی هشت ماهه امسال حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ترافیک شامل مرسولات پاکتی و کالایی توسط پست لرستان جابجا شده است.

مدیرکل پست لرستان افزود: با توجه به افزایش بی سابقه حجم کار و مرسولات پستی، فضای بیشتری نیاز است که از مسوولان استان تقاضا می شود این مهم را برای ارائه خدمت بیشتر و مطلوب تر به مردم مدنظر قرار دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha