۴ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84160209
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروازهای فرودگاه سبزوار بیشتر می‌شود

۴ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
کد خبر: 84160209
پروازهای فرودگاه سبزوار بیشتر می‌شود

سبزوار- ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با هماهنگی صورت گرفته پروازهای هفتگی فرودگاه سبزوار به پنج پرواز رفت و برگشت در مسیر سبزوار - تهران و بالعکس افزایش می‌یابد.

علی نیکزاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرحهای ملی سبزوار در گفت وگو با خبرنگاران افزود: فرودگاه سبزوار یکی از فرودگاه‌های فعال کشور است که طی ماه‌های گذشته پروازهای هفتگی اش با مشکلاتی مواجه شده و به ۲ پرواز کاهش یافته بود.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل پروازهای فرودگاه سبزوار با شرکت‌ هواپیمایی ماهان هماهنگ شده که این شرکت سه پرواز هفتگی طی یک ماه آینده برقرار کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: با شرکت هواپیمایی آتا نیز هماهنگی صورت گرفته که ۲ پرواز هفتگی در مسیر سبزوار - تهران و بالعکس برقرار کند.

نیکزاد در ابتدای سفر یک روزه خود به سبزوار با حضور در گلزار شهدای این شهر نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. بازدید از ایستگاه راه‌آهن سبزوار و محورهای مواصلاتی شهرستانهای سبزوار، خوشاب و جوین و جغتای بخشی از برنامه‌های این سفر است.

فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه فعال در غرب خراسان رضوی با مساحت ۳۲۸ هکتار در فاصله هشت کیلومتری جنوب غربی این شهر قرار دارد. این فرودگاه سال ۱۳۸۳ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد و ۶۵۸ کیلومتری  شرق تهران واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha