«سعید جعفری کرهرودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: بر اساس قانون نظام صنفی، رسیدگی به تخلفات اعضای هیات مدیره اتحادیهها و هیات رئیسه اتاقهای اصناف شهرستانها بر اساس شکایات و گزارشهایی که با ذکر مشخصات شاکی و گزارش دهنده واصل میشود بر عهده کمیسیون های نظارت است.
وی در ادامه افزود: برای رسیدگی سریع به شکایات واصله از سازمانهای صنفی، شاکیان با مراجعه به سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات از سازمانهای صنفی، شکایت خود را وارد کرده و برای تسریع در رسیدگی به شکایات دبیرخانه کمیسیون نظارت بهصورت روزانه سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات را ارزیابی و در صورت وصول شکایت اقدامات لازم انجام میشود.
جعفری خاطرنشان کرد: در صورت احراز تخلف سازمانهای صنفی موضوع وفق قانون مذکور بررسی و نتیجه برای تصمیمگیری به کمیسیون نظارت ارجاع میشود.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: در سال ۹۸ استان مرکزی رتبه دوم کشور را در این شاخص کسب کردو امسال بهدلیل پیگیری بیشتر و ارزیابی روزانه سامانه، این استان بر اساس اعلام مرکز اصناف و بازرگانان ایران رتبه نخست کشور را بهدست آورد.
بیش از ۷۰ هزار واحد صنفی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت میکنند.
اراک - ایرنا - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: بر اساس اعلام مرکز اصناف و بازرگانان ایران این استان امسال رتبه نخست رسیدگی به شکایات سازمانهای صنفی کشور را از آن خود کرده است.
اخبار مرتبط
-
پنج هزار شکایت برای کالاهای اساسی ثبت شد
تهران- ایرنا- رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: امسال در سه ماهه نخست بیش…
-
رئيس بازرسي صنعت و معدن سمنان:
جلوگيري از افزايش قيمت محور بازرسي ها از بازار است
سمنان- ايرنا- رئيس اداره نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: جلوگيري…
نظر شما