توزیع بیش از ۴۰۰ تن روغن خوراکی در میناب

۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۰۳
کد خبر: 84164281
توزیع بیش از ۴۰۰ تن روغن خوراکی در میناب

بندرعباس-ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن وتجارت میناب گفت: بیش از ۴۰۰ تن روغن خوراکی با هدف تنظیم بازار در این شهرستان توزیع شد.

اسداله عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار روغن، با نرخ مصوب دولتی برای جلوگیری از افزایش قیمت و کوتاه کردن دست دلالان در ۳۰ نقطه شهری در اختیار مردم قرارگرفت.

وی ادامه داد: با توجه تامین روغن، برنج، مرغ و سایر اقلام خوراکی در بازار با نرخ مصوب دولتی، هم‌اکنون هیچ کمبودی در عرضه کالاهای اساسی در شهرستان میناب وجود ندارد.
وی یادآور شد : درهمین راستا توزیع ۳۰ تن تخم‌مرغ در قالب طرح تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده  و هم اکنون بیش از ۱۰ تن روغن خوراکی در حال توزیع به واحدها ی صنفی است.
عباسی تصریح کرد: پیگیری و کنترل وضعیت ورود کالاهای اساسی به میناب و همچنین بازرسی‌های دوره‌ای برای برخورد با هرگونه تخلف در حوزه خدمت رسانی به مردم توسط کارشناسان این اداره به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: مردم میناب برای کنترل بازار و جلوگیری از ایجاد التهاب کاذب با پرهیز از خرید بیش از نیاز هرگونه کالا، موارد گرانفروشی،کم فروشی و احتکار را به ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha