طرح بازرسی از بازار کالاهای اساسی در طرقبه اجرا شد

مشهد- ایرنا- طرح نظارت و بازرسی از بازار کالاهای اساسی در شهر طرقبه با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری شهرستان بینالود اجرا شد.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود (طرقبه- شاندیز) روز سه‌شنبه در جریان اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: گشت‌های نظارت بر اصناف و بازار کالاهای اساسی در این شهرستان به صورت مستمر بطور روزانه و هفتگی انجام می‌شود.
امید جلیلی افزود: گزارش‌های بازرسی از اصناف و بازار به صورت مستمر از بازرسی اداره صنعت، معدن  تجارت شهرستان دریافت و پرونده‌های تخلف به سرعت رسیدگی می‌شود.
وی ادامه داد: در آبان ماه گذشته پرونده ۳۵ تن ذرت و نهاده‌ دامی احتکار شده در یک مرغداری به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد که طی روزهای اخیر رای پرونده صادر شده و فرد متخلف به پرداخت جریمه به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال محکوم و ذرت‌ها نیز به نفع دولت ضبط شد.

رییس تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود گفت: همچنین طی ماه‌های گذشته پرونده پنج بنز لوکس قاچاق در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و در مرحله بازرسی و کارشناسی است.
وی افزود: در جریان گشت و بازرسی امروز از بازار کالاهای اساسی در طرقبه سه پرونده تخلف در زمینه عرضه کالای غیربهداشتی، عدم درج قیمت و گرانفروشی تشکیل شد.
گشت‌زنی و بازرسی از اصناف با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی، فرمانداری، اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بینالود انجام می‌شود.
شهرستان بینالود در غرب و شمال غرب مشهد با مساحت هزار و ۱۰۰ کیلومتر مربع ۵۸ هزار و ۴۸۳ نفر جمعیت دارد. ۳۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن بخش‌های شاندیز و طرقبه و دهستانهایی همچون ابرده، جاغرق، زشک و کنگ هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha