۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84167575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کانون فرهنگی در پیشبرد اهداف جامعه نقش مهمی دارند

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند و در ترویج این نوع فعالیت‌ها تاثیرگذار هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رستمی روز چهارشنبه در جلسه انتخابات هیات رییسه مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی کردستان در سقز ضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی در جامعه اثرگذار هستند و باید از ظرفیت آنها بیشتر استفاده کرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رییسه کانون‌های فرهنگی استان که به میزبانی تبلیغات اسلامی سقز برگزار شد، افزود: کانون‌های فرهنگی جریان‌ساز با حضور در هیات رییسه می‌توانند مجمعی با فعالیت مضاعف در سطح استان تشکیل دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی سقز نیز در این جلسه گفت: منتخبان از این به بعد نماینده کانون‌های فرهنگی استان کردستان هستند و باید تمام تلاش خود را برای فعالیت مستمر در تمام شهرستان‌ها بکار گیرند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی اضافه کرد: جوانان رشید، توانمند و دارای تخصص در کانون‌های فرهنگی تبلیغی در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند و این باعث تاثیرگزاری هر چه بهتر این مجمع در آینده می‌شود.

وی یادآور شد: در این مجمع بین هیات رییسه، نایب رییس و دبیر تقسیم کار خواهد شد البته این فعالین فرهنگی تبلیغی در پیشبرد اهداف این کانون‌ها کوشا باشند.

در این انتخابات، سعدی ولی‌زاده بعنوان رییس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان کردستان با رای سایر اعضا انتخاب شد و دیاکو رشیدزاده بعنوان نایب رییس، فرهاد خوشیار بعنوان دبیر، احمد رشیدی بعنوان مسوول طرح و برنامه و بیان حسینی بعنوان مسوول امور مالی انتخاب شدند.

این دوره از انتخابات مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان کردستان که دومین دوره انتخابات مجمع است، ۹ نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان علی‌البدل به عنوان اعضای مجمع انتخاب شدند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha