مشکلات زیرساختی فناوری فرمانداری‌های هرمزگان رفع می‌شود

بندرعباس- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: در ایام شیوع کرونا تاثیر و ضرورت وجود زیرساخت‌های مناسب ارتباطی اهمیت خود را نشان داده که در این راستا برای رفع مشکلات زیرساختی فناوری فرمانداری‌های استان تلاش می‌کنیم.

نازنین شیبانی تذرجی شامگاه چهارشنبه درنشست بررسی مسائل و مشکلات مجازی فرمانداری‌های استان با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از ارتباطات ویدئو کنفرانسی، افزود: شیوع ویروس کرونا دگرگونی‌ها و چالش‌های زیادی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده که با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات و تامین نیازهای فرمانداری‌ها در بخش آی تی و روابط عمومی انجام خواهیم داد.
وی به ظرفیت برگزاری نشست‌ها به صورت ویدئو کنفرانس با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اشاره کرد و بیان داشت: با برگزاری نشست‌های مجازی بسیاری از هزینه‌ها  کاهش می‌یابد و در وقت مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی نیز صرفه‌جویی می‌شود.
معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها به صورت ویدئو کنفرانس و غیرحضوری باید به یک فرهنگ تبدیل شود و در این نشست‌ها دستورالعمل‌های آراستگی، فرهنگی و رفتاری رعایت شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مهم استانی به صورت ویدئو کنفرانس نیز، خاطرنشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری نشست‌ها با فرمانداری‌ها به صورت ویدئو کنفرانس فراهم شده است.
شیبانی گفت: براساس این امکان از طریق مرکز ویدئو کنفرانس استانداری هرمزگان امکان ارتباط همزمان با تمامی فرمانداری‌های استان و برگزاری نشست‌های کاری بدون حضور فیزیکی در محل میسر می‌باشد.
وی از برگزاری دوره آموزشی نظام آراستگی خبر داد و افزود: کارکنان با حضور در این دوره می‌آموزند تا با بهره مندی کامل از فرامین نظام آراستگی محیط کار روش نوینی را در کاهش اتلاف منابع و ایجاد یک مقررات استاندارد جهت نظم بخشیدن به امور در محیط کاری در هر زمان و مکان برای خود برگزینند.
در این نشست فرمانداران سراسر هرمزگانبه صورت ویدئو کنفرانسی، مسائل و مشکلات خود را در خصوص نشست‌های مجازی مطرح کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha