۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آموزشی ملایر اختصاص یافت

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در جریان سفر یک روزه رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره آموزشی، فرهنگی و ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احد آزادیخواه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از طرح‌های آموزشی ملایر، اظهار از سال‌های گذشته در حوزه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس یکسری طرح‌های اولویت‌دار در این شهرستان وجود داشت که راکد مانده بود.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: در این راستا طی جلسه‌های مستمر با رییس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رقم خوبی به ردیف اعتبارات استانی برای طرح‌های ملایر اضافه شد تا بتوانیم شماری از طرح‌های اولویت‌دار را به اتمام برسانیم.

حجت الاسلام آزادیخواه ادامه داد: در همین رابطه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل سالن چند منظوره دهستان علوی با پیشرفت فیزیکی ۳۸ درصد اختصاص یافت که با این مبلغ، طرح تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از طرح های آموزشی ملایر

وی گفت: در سفر امروز /پنجشنبه/ دکتر رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی مدارس اعتبار لازم برای ساخت مدرسه چهار کلاسه روستای کمری، تعمیر و تجهیز بخشی از نیازمندی‌های سالن سینما فرهنگیان و استخر سرپوشیده فرهنگیان نیز تامین و اختصاص داده شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی درباره مدرسه ۱۴ کلاسه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که در سفر سال گذشته سردار به ملایر کلنگ زنی شده بود نیز گفت: هماهنگی لازم برای تامین ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز این طرح نیز دراین سفر انجام شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز در بازدید از سینما فرهنگیان ضمن تاکید بر تکمیل فضاهای آموزشی و فرهنگی این شهرستان گفت: سینما فرهنگیان ملایر یک مجموعه فرهنگی ارزشمند است و سرمایه مهمی برای مردم و قشر خدوم فرهنگیان این شهرستان به شمار می‌رود .

قدرت‌الله ولدی با اشاره به میزبانی این مجموعه از مراسم‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان در طول سال‌های متمادی افزود: در طی این سال‌ها صرفا از این مجموعه بهره‌برداری شده و اقدامی برای نوسازی و بازسازی آن صورت نگرفته است.

بازدید معاون وزیر آموزش و پرورش از طرح های آموزشی ملایر

«مهرالله رخشانی‌مهر» معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور روز پنجشنبه به ملایر سفر کرد و از طرح‌های نیمه‌کاره آموزشی، فرهنگی و ورزشی این شهرستان همچون استخر سرپوشیده فرهنگیان، سالن اجتماعات فرهنگیان، مدرسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدرس خیرساز ارگسی و مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیانبازدید کرد.

همچنین در جریان این سفر که هادی بیگی‌نژاد دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و محمدحسین مرادی مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز حضور داشتند، عملیات اجرایی مدرسه چهار کلاسه روستای «کمری» بخش جوکار ملایر با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha